Sgnnn Oğlum 6 ay 22 günlük 9 kilo doğduğundan beri sleepy kullanıyoruz 5 numaradan bile sızdırıyor. Daha büyük kalıplı pişik yapmayacak önereceğiniz bez var mı
joyfulmom Sgnnn baby turco kullanıyorum bebeğim 6 aylık daha hiç sızdırma yaşamadım pisikte olmadı çok şükür ben gayet memnunum
melikeozdemircaprak Sgnnn biz prima premium care kullanıyoruz evet diğer bezlere göre pahalı ama ben 7 aydır hiç taşma sorunu yaşamadım.
Rumii Sgnnn benim bebeğimde 5 aylık 4 numara kullanıyoduk sleepy ne zaman kaka yapsa belinden çıkıyodu üst değiştirmekten çamaşır yıkamaktan yılmıştım 2 gün önce prima aktif bebek aldım hiç taşma yaşamadık tavsiye ederim
Yusufunannesi97 Esra_Deva joyfulmom Ben beglAmayi mi bilmiyorum anlamadım ya hep tasiyor ben baby turco kullandığım da ama simdi molfix kullaniyorum o da cis geçiriyor nerde hata yapıyorum bilmiyorum
Huma22072022 joyfulmom ben de onu kullanıyorum 3 aylık 3 numara kullanıyoruz belden taşıyor yanlardan da taşıyor anlamadım gitti 🙄
Nazlalvrd joyfulmom bebeğim 3, 5 aylık bende baby turco kullanıyorum çok memnunum hiç sızdırma yapmıyor
Sonaypin melikeozdemircaprak pahalı bez iyidir deyip aldım. 1numqrası iyiydi ama 2 numara hep sızdırdı. Sabahları komple kıyafet değiştirmek zorunda kalıyorum. molfix pure&softtan memnun kaldım ben de
Gulsumaltas Sgnnn prima premium care kullanıyorum hem de cilt problemimiz olduğu için ama fiyat konusu biraz sıkıntı çok zam geliyor
Mbrre Sgnnn ben trendyoldsn yeni paddlers marka bez aldim deneme boy sleepy kullanıyoruz bizde 3 numara bu paddlers sleepy e göre daha büyük bedeni lastikleri daha esnek dokusunu vs beğendim şimdilik pisik yapmadı böyle iyi giderse ona gecicem
Esra_Deva Sgnnn kızım doğduğundan beri baby turco kullanıyorum. 17.aya girdik. Sıfır pişik ve sızdırma şükürler olsun 🌸
Yamacefeninannesi Esra_Deva bizde 16 ayligiz bugüne kadar hiç sorun yaşamadım ama son 1 aydır her gece sızma var elimdeki stok bitsin bir daha almayı düşünmüyorum sanırım bozdu
Belis Sgnnn primanın kalıpları diğerlerine göre daha büyük , ben gündüzleri molfix geceleri prima kullanıyorum gece yatıyor sabah alıyorum en son amazondan güzel bi indirimle almıştım 🤗
Ygz30 Belis primanın aktif bebeğin kalıbı dar.Premium care daha geniş.Ama kalıp olarak gerçekden molfix geniş kalıp.Pure&soft number one.
Denizzz88 Sgnnn 18 aylık oğlum doğduğundan beri prima premium care kullanıyoruz ben memnunum pişik sorunu yaşamadık taşmayı da bezin numarası küçüldüğü zamanlar birkaç kere yaşadık ama numarayı büyütünce geçti taşma da
-egem18 Sgnnn baby turco kullanıyorum geceleri bazen kalkamıyorum hiç taşma ve pişik olmadı ama kalıbı biraz dar
Fairytale_1207 -egem18 1 numara buyuk almak yeterli olur mu acaba. Ben de baby turcoyu denemek istiyorum da