Merhaba bende sümüksü kaka kanlı kaka olarak doktora gittim süt alerjisi denildi. 10 gündür diyet yapıyorum ama geçmiyor hayta bugün inanılmaz kanlı kaka geldi kendimi acilde buldum. Kaka örneğinde mikrop çıktı ve tekrar ayrıntılı örnek alındı sonuc pazartesi çıkacak. Sizlere alerji testi yapıldı mı yapılmadan teşhis koyulan oldu mu psikolojik olarak cok yıprandım artık