Bizde de var aynı durum
Ama raporlu mama önermedi tadını beğenmez muhtemelen ve besleyiciliği az gelebilir dedi çünkü iki aylıkken 200 gr almıştık sadece .
Ama golden goat keçi sütlü mamayı önerdi onu kullandık ve oğlum arayı kapattı kilo konusunda şükür 🙏 4 ay 7300 kg şuan . Aslında raporlu mamalarla aynı fiyata denk geliyor araştırdık biraz
Ama sonra hazır oğlum mamayı sevmişken bi daha değiştirmedik
Eğer imkanınız varsa tavsiye ederim çok kolay çözünüyor ve tadı anne sütüne çok yakın ağır bi kokusu falan yok