besyig valla ben evde kendim boyadım ve boya kafamdayken bebeğim uyandı kafama birde havluyla sarıp gittim yanına camlarıda açtım şükür bişi olmadı ama araştırmalara göre kanıtlanmış bir zararı yokki hamileler de boyatıyor bence o daha çabuk bebeğe geçer ihtimaller üzerinde durursak