besyig Kızlar benim bebiş 11 aylık oldu ben emziriyorum biberon falan da almıyor pek ama saçlarım artık kendinden geçti hamileyken de boyamadım ben boyayan var mı emzirken
Gazmoms besyig peki benim böyle bişeyden habersiz saç boyatmam:) bişey olmadı 1 hafta oldu boyatalı hem dr dip boya yaptırdım
Lina11 besyig benim bebeğimde iki aylık bende boyatmayı düşünüyorum ama bir tarafımda kararsız. 3.ayı dolduktan sonra boyatmayı düşünüyorum
bbmoms Ben de biyatmayi düşünüyorum artık bembeyaz oldu her yeri 18 aylık hala emiyor ama en azından düz boya yaptıracağım
besyig bbmoms valla benim de saçlar çok kötü renk renk oldu diplere boya çok riskli falan demişler napmam gerektiğini bilmiyorum
Balkuupu Bit şey olacağından değil ama ben de sütün kalitesini bozacağını düşündüğüm için boyatamıyorum 😞
besyig Balkuupu ya bende bebeğe alerji falan yaparsa diye çok korkuyorum ama kimi de o senin derinden sütüne geçene kadar daha neler boyat gitsin diyor
Merve191919 Bende boyatıcaktım kızım 10 aylık bir hemşireye danışmıştım yani doğal boya diyor ancakta hangi boya doğal olur ki illaki hepsi kimyasal saçın dibi olduğu için kana karışıyor sütüde etkiliyormuş vazgeçtim o yüzden
besyig Merve191919 doğal boya diye bende duydum ama hiç birinin doğal olduğunu düşünmüyorum o yüzden ya hep ya hiç modundayım
besyig orkideSeverim ya bende artık cidden boyatmalıyım çok bakmışız hissediyorum kendimi ama acaba bencillik mi yapıyorum bebeğime diyorum sonra
besyig Lina11 zaten ilk 3 ay bebek sütün her şeyini %100 alıyor diye önerilmiyor hatta benim kuaförüm 6 ay bekle sonra gel boyayalım demişti
Gazmoms besyig 45 günlük yok bişey olmadı ben haöileyken de 2 kes boyattım saçımk şükür bişey olmadı Bana doktorum boyanın bebege etki etmesi cok zor dedi
orkideSeverim besyig valla ben evde kendim boyadım ve boya kafamdayken bebeğim uyandı kafama birde havluyla sarıp gittim yanına camlarıda açtım şükür bişi olmadı ama araştırmalara göre kanıtlanmış bir zararı yokki hamileler de boyatıyor bence o daha çabuk bebeğe geçer ihtimaller üzerinde durursak