Minkpndam benim 4cocugumm var ilk iki çocuğunda bende sizin gibiydim yemiyorlardi .artık ne yapacağımı şaşırmistim bı şekilde oyke büyüdüler. Çok zor süreçti ama.üçünćü çocuğumda hiç zorlamadim hep blw şeklinde verdim yeri geldi yemedi döktü ama sabırlı olmaya çalıştım öyle öyle derken acıkınca kendisi yemeye başladı.simdi 2,5yasinda masallh öyle bir iştahlı .herşeyi yiyo artık iki saate bir anne mama acıktım diye diye gına geliyo 😄😄yeter diyorum