Minkpndam ağlama kuzum lütfen . Böyle daha da yıpratırsın sinirlerini. 2,5 yaşında erkek yeğenim var 9 kg ve asla bısı yemiyor annesi artık bıraktı zorlamıyor cunku yemeyen bebek aşırı zor . Doktor sağlıklı diyor hatta mama yerine geçen sütler varmış raporlu alınan onları aldılar bır ıkı ıctı bırakmıs 😂 yemiyor içmiyor . Mesela bir cocuk nasıl patates kızartması sevmez diyorum hani zararlı ama en azından ağzından bır lokma gecsın yok . Sadece süt içiyor valla bir gün yiyecek elbet diyoruz . Sen de üzülme lütfen Allah yardımsın olsun . 11 aylık kızım diş döneminde yemeyince sinir krizi geçiresin gelirdi senı cok iyi anlıyorm ❤️