Ysmn133 çok geçmiş olsun, oldukça rahatsız edici bir durum. Gebeliğin son aylarında çok çektim. Mutlaka bir doktora gidin. Beni rahatlatan kantaron yağı olmuştu, bir hemşire hanımın tavsiyesiyle çok Şükür, yoksa doğumda daha büyük sıkıntı olacak diye korkuyordum.