bebegimveben5 Benimde aynı oldu.2,5 aylıkken memeyi bıraktı.Sağıp vereyim dedim.Biberonu da zorla içiriyorum.Mama ya da anne sütü farketmiyor.İkisini de içmek istemiyor.Bu ay 120 150 cc içer diyor ama benimki bazen 30 bazen 60 en fazla 90 iciyor.O da benim zorlamamla.Bazen hiç icmiyor.4 aylık olmak üzere.Bi de alerjik galiba diyet yapıyorum.Gün boyu ağlama krizleri var uykuya dalamama var.Şuan bebeğiniz kaç aylık? İştahsızlık devam ediyor mu peki?