Kettle niyetine kullanıyorum sadece. Bence hiç gerekli değil. Almazdım ama çeyiz alışverişinde set şeklinde almıştım. 3 öğün içeriz çelik çaydanlık kullanırız. Çünkü çayı güzel olmuyor yeterince dem vermiyor. Evliliğimin ilk zamanları çaydanlığımız bize büyük geldi çaycı kullandık hep ama kaşık kaşık çay atardık çıksın diye ama yok. Sonrasında gidip küçük boy bir çaydanlık almıştık.