Yigitefeannesi çay içmeye çelik çaydanlıktan sonra başladım… evde çaycı ve porselen çaydanlığım vardı… meğer keramet çelikteymiş😂 karaca mini boy çaydanlık aldım. Bence çay makineleri güzel çay yapmıyor ya… çayın o kısık ateşte ağır ağır demlenmesi, fokurdaması bir başka sanki