RedFlower_ allahimsabirver evet dedim bakalım nasıl olcak bunda yine elektrik doğalgaz yardımı başvuru yaptım nasıp diyecm
Poyrazin_annesii Bnm komşumun evi var motoru var bıde bankada 30 bin kadar parası var ama her türlü yardımı alıyor ben anlmadm . Bıze neden red gelıyor. Şeytan dıyor şıkayet et ama karısmakta ıstemıyrm
Alya-Sena ozgebalc dogalgaz hic aldinizmi banada ckmista para henuz yatmamis faturayi odemedim daha belki yatar diye
allahimsabirver Poyrazin_annesii halla halla öyle olmaması lazım ailede birinin üstüne ait bişey varsa kabul edilmiyor ablamın kabul etmediler
Poyrazin_annesii Peri_ssh sonucta para benden cıkmıyor bnden alıp ona vermıyolar. Rabbım sorar hesabını . Herkes kendi rıskını yermiş
Ayseey ozgebalc hiç belli olmaz canım banada çıkmıştı 3 ay 450 TL yatırdılar şimdi geri red gelmiş iptal ettiler çok saçma
allahimsabirver RedFlower_ sadece birinden yararlanabiliyorsunuz zaten bu başvurunuz kabul olursa ikisinden biride tahmini doğalgaz yardımı da otomatikmen kabul edilir ayrı bi başvuru yapmanıza gerek yok
bglm ozgebalc nekadar sürecde kabul edıldı babam ıcın basvuru yaptık ıkı ay oldu süreç devam edıyor yazıyor