ozgebalc Kızlar bana aile destek paketi ve doğalgaz yardım çıktı. Kabul edildi. Eşimden de aile destek paketine başvurmuştuk hala süreç devam ediyor diyor. Acaba benimki iptal olur mu ondan da başvjru yapıldığı için
RedFlower_ ozgebalc nasıl başvuru yaptınız açılmaya ne yazdınız IBAN yazduniz mi ben üç kez. Başvuru yaptım red geldi yaa yengemlerin eşlerin şirketi var ikisinde çıkmış kiradayim nasıl çıkmıyor anlamyorumm
ozgebalc RedFlower_ benim cidden durumum yok sigortamız yok eşim cezaevinden çıktı kiradayız ve çalışmıyor iş bulamıyor üzermize de kayıtlı bişey yok
RedFlower_ ozgebalc işte hak edeneler alsa valla para gelip gidiyor ellerinden o kadar iyiler yani ama neden yani bize yok çok merak ediyorum açılmaya flaan ne yazdınız nasıl doldurunuz bendemi sorun accba
ozgebalc RedFlower_ açıklamaya durumumu anlattım neyse o yani kira bedelimi yazdım eşimin çalışmadığı ve sigortamızın olmadığjnj
Moana Yigitegeninannesii e devlet arama kısmına sosyal başvuru yazın ekranda başvur yazıyor oraya tıklayıp bilgilerinizi girin