Merhaba05 sizi okadar iyi anlıyorum ki kızım 8 aylık ve 1 aydır bir yerde oyalanmaya başlamıştı ki bu ara diş çıkarıyor yine sürekli kucakta ve 10 buçuk kilo doğdundan beri kucakttan inmiyor ve dedğiniz gibi oturmak yok ya evin içinde dolaşacaz ya durduğum yerde hafif zıplatacağım eridim bittim resmen 6 ayda 30 kilo verdim hiç bukadar zayıflamamıştım banada herkez diyor diywtmi yapıyorsun yeter kilo verdin ne diyeti oturup yemek yiyemiyorum ki uyku desen yok sabahtan akşama kucakta zıp zıp valla alıştım herşeyi o kıcağımda yapıyordum bir elimde kızım tek elle evi süpürüyordum sırtımın kollarımın ağrısına duramıyorum inşallah vazgeçirebilirsin ama ben vazgeçiremedim