Daha öncede yazmıştım bebeğim çok zor uyuyo ve sadece kucakta durmak istiyo, oturduğumuz yerde dursak tamam ama hep ayakta gezmek istiyo daha tam görmüyo bile 1 aylık ne anlıyo ayakta durmaktan bilmiyorum. 5kg artık belimi boynumu hissetmiyorum. Ne yemek yiyebiliyorum ne tuvalete gidebiliyorum eridim resmen vitaminlere başladım. Kanguru yapıyorum bazen onda da belime yük biniyo ve maximum 1 saat duruyo. Ana kucağında durmuyo, oyun halısında durmuyo, beşikte durmuyo.
Şimdi diyeceksiniz kokuna ihtiyacı var dünyaya yeni geldi bi tek seni tanıyo güvenli bağlanma ten teması tamam haklısınız ama en azından tuvalete gidebileyim bi lokma bişey yiyebileyim. youtubeda videolar izledim millet bebeğini yatağa koyuyo emzik veriyo yanağını seviyo 5dk sonra bebek uyuyo, bebeği oyun halısına koyuyo kendisi işini hallediyo, ana kucağına koyuyo ordada duruyo bebekler. instagramdaki bütün bebekler böyle, burda yazanlarıda gördüm ben anlamıyorum benimki ne uyuyo ne bi yerde duruyo. Uyuturken kucağımda pışpışlıyorum beşiğe koyuyorum 3dk sonra gözünü açıyo uyuyana kadar 2-3 defa yatır kaldır yapıyorum en sonunda uyuyo oda maximum 1 saat.
Nasıl kucaktan vazgeçirebilirim?
Nasıl daha sakin bi bebek olmasını sağlayabilirim?
Koyduğum yerde o ağlıyo ben yanında ağlıyorum nolur 5dk dur diye. psikolojik olarakta fiziki olarakta yıprandım 1 ayda, sürekli ağlıyorum.