Oğlum da çok hırslıydı sancı tutunca ya da acıkınca kendini yırtıyordu. Doğduğunda 4 gün küvözde kaldı orda eldiven takmamışlar eve geldiğinde yüzü tarla gibiydi her yer çizik içinde. Ben bir süre eldiven kullandım yüzü toparlandı sonra idrar yolu enfeksiyonundan tekrar küvöze girdi orda söyledim çok çiziyor kendini eldiven takar mısınız diye. Doktor özellikle takılmamalı gerektiğini dünyayı elleriyle keşfettiğini, eldiven takarak gelişimine engel olduğumuzu söyledi. Çizmesi sorun değil onda iz kalmaz dedi. Ki dediğiniz gibi gözüne filan atıyordu elini kulak deliğine sokup çekiyordu hırsla. 2. Kez küvözde öıktıktan sonra daha eldiven takmadım. Bir süre daha çizdi sonra öğrendi ellerini kullanmayı çizmedi bi daha. Eldiven taktığımız sürece öğrenemiyorlar maalesef.