Asel35ahsen gunesx bende de gebelik şekeri çıkmıştı hamileyken diyetisyenle ilerledik ama doğumdan sonra devam etmedim ve dediğim gibi hiç baktırmadım değerlerime inşallah baktırcam. Benim aklıma başka bi şey gelmiyo çünkü
gunesx Smshgg ya maşallah ne güzel ben her gün kesildi kesilecek diye ağlıyorum o daha çok kestiriyor sanırım
Smshgg gunesx Bak sizde farkındasınız. Beyine süt üretimi için düşünerek hem siz hemde emerek bebek sinyal gönderecek ki sütünüz olacak. Kötü düşünceler ve moral bozukluğu sadece sizin için daha kötü olur. Pozitif olun ve elinizden geleni yapın 😊😍
gunesx zehraaktas ya diyet yapmıyorum ama bi kaç gün iştahım yoktu doğumsan sonra saha çok vermişimdir diye düşündüm ama yok sadece bebekle ilgili kısım gitmiş 😄
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar gunesx 9ay geçti şimdi tam tamıyla hepsini verdim Çık şükür ❤️Sizin için henuz çok erken 65kg idim şimdi 55