Kaderboyleymis Deletedmom_78 bir fikrim yok maalesef doktora görünün isterseniz için rahat eder. Bazı kişilerde rahim geç toparlıyor bazen problemler çıkabiliyor en iyisi doktor kontrolü.
Dkayki Deletedmom_78 Eda Hanım merhaba sizin yaşadığınız şeyin aynısını yaşıyorum şu an doktora gitmiş miydiniz siz yardımcı olabilir misiniz bana