Deletedmom_78 Kizlar merhaba bir sey soracagim benim kanamam dogumdan 1 haftadr sonra falan bitti 2 3 gun sonra tekrar basladi ama baya baya yani ikk gunler gibi yoğundu yani afedersiniz 🥲 neyse bu boyle devam etti sonra kahverengi lekeye döndü sonra tekrar afedersiniz yani hani kipkirmizi kan seklinde geldi boyle adet olursunuz ya ikk gun ayni onun gibi bir gun yogun kanamam oldu bazen kanama seklinde bazen sadece kahverengi lekelenme kirkim ciktiktan sonra da devam etti 50. Gün bugun dun sanki bitti gibiydi kahverengi lekenme banyodan ciktim ettim aksam hic gelmedi az once lavaboda peçeteye silince kan geldi yine cok cok az da olsa ben anlamadim. Kizlar boyle bir post acmistim 20 gun once neyse 1 2 haftadr kesilmisti kahverengi lekelenme de adetim de az once yine kahverengi lekelenme gelmis ben anlamadim bu neyin nesi ilk dogumdan sonra boyle olmamisti dikislerim falan acimiyor ic dikislerime bir sey olsa anlar miydim basina gelen varmi?
yalnizkalp Deletedmom_78 ben 45 gun olmusdum ikinci dogumdan sonra normal yani ama icin rHat etmeskn icin git istersen dr
Kaderboyleymis Deletedmom_78 benim doğum sonrası 60 gün sürdü leke ve kanama karışık oldu senin gibi.
Deletedmom_78 yalnizkalp benim 2.5 ay olacak dogul yapali bitmisti 1 2 hafta once bugun yine koyu kahverengi lekelenme olunca dedm yani acaba normal mi
yalnizkalp Deletedmom_78 canim sezeryan oldun qaliba dr gitdinmi ic dikisler iylesmismo diye 40 gun sinra gidilmesi gerekiyor
Dkayki Deletedmom_78 Eda Hanım merhaba sizin yaşadığınız şeyin aynısını yaşıyorum şu an doktora gitmiş miydiniz siz yardımcı olabilir misiniz bana
Lal9 Deletedmom_78 Doktor kontrolüne gitmis miydiniz? Ben doğumdan 2 ay sonra da rahim düzelmiş mi herhangi bir sıkıntı var mı diye kontrole gitmiştim. Gitmediyseniz gitmenizi öneririm. Ayrıca bir arkadaşımın normal doğumdan sonra bu şekilde uzun süreli kanamaları bitmemişti ve kontrolde rahim içinde kalıntılar kaldığını gördüler ve histereskopi ye girmek zorunda kalmıştı. Bence ihmal etmeden bir kontrole gidin. Herkesin bedeni ve hormonları farklı.
Kaderboyleymis Deletedmom_78 bir fikrim yok maalesef doktora görünün isterseniz için rahat eder. Bazı kişilerde rahim geç toparlıyor bazen problemler çıkabiliyor en iyisi doktor kontrolü.
Deletedmom_78 yalnizkalp 40 gun sonra gitmedim ya gidebilecegim en kisa surede gideyim teşekkür ederim
pogacayanakk Ben kırk kontrolüne de gittim içi dikişlerim falan hepsi de olması gerektiği gibiydi ama 2,5 ay sürdü malesef, doktorum rahmin geç toparlanıyor sadece demişti