Ygz30 Benğm her nezlem böyledir.Fix 6 gün koku tat alamam asla.Ne kullanırsam kullanayım.Kendiliğinden geliyor korkmayın.İki üç gğne gelir yavaş yavaş gelio gibi oluo sonra tam açılıyor.Kaç kere test yaptırdım hep negatif.Kabullendim bir senedir.Bende nezle Böyle vukuu buluyor.Çok geçmiş olsun.Düzelir korkmayın
Veragillerden Merhabalar, benim de tat koku yok, grip gibiyim ama vücudum ağrıyor test vereceğim sizin pozitif mi çıktı? 🥹 Hastaneler 7/24 hala covıd testi yapıyor mu acaba?