Kizlar üç gündür burnum tıkalı tat koku yok basım çok ağrıyor eğilince sanki yüzüm yere düşecek hafif Dr halsizlik var ama baş ağrısı bide tat alamamak illeti beni bitirdi asla alamıyorum ne tat ne koku viksi burnuma sürdüm gene yok gene yok bunu yaşayan oldu mu bu neyin nesi hafif arada kuru öksürük var boğaz agrik yok bilen yazsın hangi ilacı kullanicaz