Ahanife Hullusss geçmiş olsun inşallah hayırlısıyla çıkar kuzunuz🤲🏻 Kızım 4.5 aylık hala geçmedi masaja rağmen ben de korkuyorum küçük bir operasyon bile olsa insan onaca haberlerin ardından yaptırmak istemiyor inşallah geçerde ameliyata gerek kalmaz☹️
Hullusss Ahanife şuan bebeğiniz çok kucuk siz ihmal etmeyin. Biz artık geç kaldık. Bu postu birazda masajın ne kadar önemli olduğunu göstermek için açtım.
balsevdigim Hullusss canını hiç sıkma ben 20 yıl önce aynı ameliyatı oldum çok iyiyim şimdi teknoloji daha iyi :)
Mahinursmr Hullusss çok geçmiş olsun arkadaşımın kızı geçen yaz olmuştu ameliyatı maşallah çok iyi şu anda siz içinizi fetah tutun 😊
Mhtp557 Hullusss korkma canım önce Allah’a emanet et dua et bizde ederiz inşallah bişey olmaz sağsağlım çıkar
Hullusss Deletedmom0043 allah raZı olsun. İnşallah kızınızında tahlilleri temiz çıkar. Allah şifa versin. İçinizi ferah tutun
Bisaniye Hullusss benim yeğenim 9 aylıkken kalp ameliyatı geçirdi 4 saat uyuttular şükür çok iyi şimdi 2 yaşını geçti bile
Gulus_2667 Hullusss cok kisa bir operasyon merak etmeyin, kizimda 21 aylikken olmustu.2 gözünde de vardi gozyasi tikanikligi birini geciremedik.rabbim saglikla.kurtarsin.