minikoglummmmm Sen önce sakin ol korkma annesin onu dünyaya sen getirdin bebek bu hasta da olur ateşi de çıkar, öksürüğüde olur böyle böyle büyüyecek bide sürekli bebeği inceleme şu hareketi yaptı bi yeri mi acıdı kustu hasta mı oldu 😅 sen böyle devam edersen bebek daha çok strese girer daha çok ağlar huzursuz olur kendinide yıpratma kafanı yorma o sana muhtaç sen iyi ol ki oda huzurlu olsun güzel anne