Bety 35lavanta sağolun sarıldık böyle sallandık diyor yoo oğlum yatak ee yapmış diyorum ama etkilendi tekrar uykuya dalmaya çalışıyordu eşim kucağına alıp fırlayınca korktu
35lavanta Bety Çok normal kuzum çok normal benim kızımda 3.5 yaşında anne bizi kim salladı dedi anlattım bende güzelce ona ama bir çocuğu kapıp diğerinin yanına nasıl koştum hiç bilmiyorum rabbim bizi evlatlarımızla sınamasın inşallah
minnosunannesi06 Bety koca ilk deoremdede kapısını acmadilsr annemle konuştum kardeşim çok korkmuş ağlıyordu uykudan uyandım hala onun sesiinin etkisindeyim
1Mother1Boy Poyrazin_annesii Offf çok korktum elim ayağım titriyor hâlâ. Allah beterinden korusun inşallah
balliborekkk Poyrazin_annesii uykumda bağırarak uyandım çok geçmiş olsun herkeze rabbim birdaha göstermesin.
Bikuzuannesi Çok kotuydu Rabbim bidaha yastamasin insan kilitleniyor sadece eşimle oğlumuza sarılıp dua etttik Allah’tan oğlum uyanıp yanizmiza gelmişti onceden
Helbetyakalayamambeyefendi Balcovadan yaziyorum berbat hissedildi. Hele o ses… Ciglik attim korkudan resmen,buyuk depremden sonra ikinci korktugum deprem bu oldu. Allahim korusun
35lavanta Helbetyakalayamambeyefendi Aynısı.. İlk hafif sallarken gözümü açıp eşime bağırdım zaten bağırmam bitmexen çok kötü sallandı nasıl çocuğu kapıp diğer çocuğumun yanına koştum bilmiyorum.. O büyük depremde kızımla tektim o an o çaresizlik allahım düşündükçe gözlerim doluyor travma kaldı zaten evladım olana kadar korkmazdım hiç depremden döner uyurdum şimdi herkesi uyuttum gram uyku kalmadı hala içim titriyo
minnosunannesi06 Poyrazin_annesii nankorler valla zaten bu zamana kadar onların bir gram iyiliğini görmedik ksrdesim engelli annnem olcegimi bilsem cocuumu bırakıp kacamam dedi olsekte birlikte olucez deyip durdu yatalak kardesim telefon da şuan. Bile ağlıyorum Allah yardımcıları olsun duam oo
cansuyagmur minnosunannesi06 hava çok soğuk bizlerde içeriye girdik. Üzülmeyin. Rabbim büyüktür, saklar elbet çaresiz kullarını. Amcanlara da ne denir ki. İnsanlıktan nasibini alamamışlar. Apartmanımızda trafik kazası geçiren yaşlı bir teyze var. Eşim çıktı ⅘ komşu daha gitmişti dedi almaya teyzeyi. Onlar kendi canları kardeşlerinin emanetlerin nasıl bırakabilirler.
mimikkralicesi Poyrazin_annesii asla 4.9değildi daha şiddetli ve uzun sürdü Rabbim korusun inşallah birdha olmaz asla uyuyamıyorum🥺🥺🥺🥺
uckizannesi Fundaybars16 bende onu okurken uyuya kalmışım uyku sersemi dwprwmmılıgo ben diyorum bu nasıl gerçekçi bir tatbikat tövbe yarabbim çok korkunçtu
Gokalp18 O kadar kötüydü ki Manisa’da yaşıyorum ve iki sene önceye götürdü beni resmen nefes alamadım Allahım korusun
izmirlim35 Merkez üssü yakın olduğu için şiddetli hissettik çok sert başladı biraz daha uzun sürse yıkım bile olabilirdi Allah korusun😔 2 sene önceki büyük depremi hatirlatti
GericekilmeKorunmaDegill Poyrazin_annesii yatagımın baslıgı arada yastık sıkıstırdıgım halde güm gün sallanması o agir avize rüzgar gibi sallanması 😭😭😭Sadece agladım oğluma sarılıp
muhammedsevgi Poyrazin_annesii gaziemirdeym 4.9 olmaz dha büyüktü oğlumla yerde uyuyorduk gittik geldik zıngır zıngır sallandı yer Allah’ım bizi korusun yarabbim yavrum bile uyandı korktu dışarı attık kendimizi ama şimdi girdim oğluma çanta hazırladım