Rabisasel211 Poyrazin_annesii of allahım çok kötüydü yatağım altından ses geldi güp diye dolabım zangır zangır titriyordu resmen allahım yaşatmasın tek başınyım kızımla birde evde
Bety 2,5 yaşında oğlum sıtma tuttu titriyor ne yapabilirim bilen var mı depremden mi korktu bilmiyoruz şuan 😓
Burcubuse26 Bety 😒 beni doğumdan sonra tutmuştu üstümü örttürüyordum kımıldayamıyordum titremekten de benim ki doğumdan çocuğun neden olduki ya 😒
AngelMotherr Bety soğuk ateş nöbeti mi geciriyor beklemeyin ambulans arayıp gidin allah korusun kalkin
akidesekerii Bety Mastit olduğumda ateşten olmuştu, ateşi mi var uzun sürerse bı acile götürün. Allah korusun havale vs olmasın çok yüksek olmayan ateşte de olabiliyormuş. Allah şifa versin
Burcubuse26 Bornovadan çok hissedildi uykudan uyandırdı kızımla yatıyoruz onun üstüne kapandım hemen baskada bişi Yapamadım dua etmekten allah korusun çok geçmiş olsun hepimize çok korkuyorum hala
AngelMotherr ikievladimveben Rabbım yaşatmasın bir daha çok korkarım İstanbuldyim hergun yüreğim hop oturup kalkıyor 😔😔😔😔😔😔
minnosunannesi06 Poyrazin_annesii kzuu ailem İzmir’de yaşıyor az önce annmle konuştum çok sallanmis 4.9 benzemiyor diyordu anneme tek babam vefat etmiş engelli 25 yaşındaki kardeşimle tek yaşıyor 3 katta. Bide oturuyorlsr amcalarm aynı apat. Gidip indirmemisler bile hepsi dışarda annemi tek apart.birkamislar
Poyrazin_annesii minnosunannesi06 nankör insanlar allah belalarını versın boyke düşüncesiz ınsanların nasıl sinirlendm şimdi yaaa
Bety minnosunannesi06 inanmıyorum ya Allah merhamet versin kalplerine . İnsan kendi derdine düşüyor herhalde
AngelMotherr minnosunannesi06 oha ya bu nasıl kişiler hayvanlar bile canını hiçe atıyorsun evde insan yaşıyor kahpeler
Anneyimanne14 minnosunannesi06 canilik resmen onalrda senin akraban insan bı yardım eder nasıl inlsanlar burda ben okurken üzüldüm herkese
minnosunannesi06 Poyrazin_annesii nankorler valla zaten bu zamana kadar onların bir gram iyiliğini görmedik ksrdesim engelli annnem olcegimi bilsem cocuumu bırakıp kacamam dedi olsekte birlikte olucez deyip durdu yatalak kardesim telefon da şuan. Bile ağlıyorum Allah yardımcıları olsun duam oo
minnosunannesi06 Bety koca ilk deoremdede kapısını acmadilsr annemle konuştum kardeşim çok korkmuş ağlıyordu uykudan uyandım hala onun sesiinin etkisindeyim
35lavanta Bety Depremden korkmuştur babamla konultuk telefonda oda aynı öyleydi.. Sarılın bol bol sakinleştirin
Bety 35lavanta sağolun sarıldık böyle sallandık diyor yoo oğlum yatak ee yapmış diyorum ama etkilendi tekrar uykuya dalmaya çalışıyordu eşim kucağına alıp fırlayınca korktu