Actombo hanımefendi cidden komikleşiyorsunuz. Hayvan sevgisi olsa alıp eve tıkmazsınız diyorsunuz. Ama gelip de köpekler toplatılsın diyorsunuz. Emin olun benim köpeğim bir kafese kaptılmaktansa ya da sizin gibiler tarafından hırpalanmaktansa burada çok daha mutlu en güzel mamayı yiyor en güzel yatakta yatıyor sevginin alasını veriyoruz. Her gün yaz kış demeden sürekli gezdirip oynatıyoruz. Gelip kendisinin mutluluğuna şahit olabilirsiniz. Bir hayvanla ilgilenince, hele ki sevgi verince dünya tatlısı olduğunu buyrun gelin göstereyim. Belki kendinizden o şekilde utanırsınız. Haklı olduğumdan o kadar eminim ki elhamdülillah içim çok ferah :)