Beh1108
Hanımefendi her mesajınızın altına gülücük koyarak haklı duruma geçmiyorsunuz ilk önce şunu bir bilin.
Çocuk orada kuduzdan ölecek postun açılış amacı bellı post sahibi dıkkat edin demıs siz gülüyorsunuz. Biz gülmüyoruz . O analar evlatlarını kaybetti. Saldırıya uğrayan çocuklarda fobi oluşuyor tıbbı destek bile alacak duruma gelmısler . Hemşireyim hastanede görüyorum . Biz sokakta oynardık köpeklerle şimdiki nesil terapi alıyor korkudan.
Hayvanseverligimizi sorgulayamazsınız.
Canlar gidiyor canlarrr.
Boş boş medeni ülkelerde evdeler diyorsunuz.
Dini anlamda hassasiyet gösteren çoğunluğu müslüman ülkeyiz kedi degıl ama köpek bakmayı evde uygun görmeyen hic azımsanılmayacak insan yaşıyor ülkemizde .
Ve üreyip habire çoğaldıkları ıcın barınak özel bakım kısaca bir el atılması lazım bu işe. Öyle herkes köpek bakamaz çocuklarına zor bakıyor ınsanlar. Bir rota aşısı bin lira olmuş.
O yüzden çokta kendınızı aka çıkartıp hayvanseverlık taslayıp vicdandan girip birde üzerine herkese gülücük atmayın komik oluyor
Can kaybına Yol açan hassas bir durum söz konusu .
Yine söylüyorum sizin evladınızın başına sokakta bu olay gelmeden siz anlayamazsınız . Biz anlatamayız ..
Allah muhafaza etsin hepimizin evlatlarına ıns gelmeden anlayın .
Söyleyecek sözüm kalmadı size her köpegi sevgiyle büyüyen evınizdekı köpekle bir tutmayın çocuklarınız varsa dikkat edin … Buda son sözüm tavsiyem size