selim-im Buzluğa poğaça atmak istiyorum aranızda atan var mı mayalayıp çiğ olarak mı atıyorsunuz yoksa pişirip öyle mi
Elmas16 selim-im pişirip atıyorum. Aniden biri geldiğinde çıkarıyorum mikrodalgada ısıtıyorum yeni yapılmış gibi oluyor
Deletedmom_21 selim-im evet taze oluyor 1 gun onceden çıkarıp dolabin ust yerine koyuyurum kendu kendine buzu çözülüyor firinda veya tavada kisik ateşte isitiyorum
Elmas16 selim-im ikisi de oluyor vaktim varsa dışarıda kendiliğinden çözdürürüm yoksa direk atıyorum önce buz çözdürme sonra ısıtma yapıyorum
Nursenac selim-im pişirmeden atıyorum buzluğa çok kolaylık oluyor. Hatta hala buzluğumda var 🙈 pişirmeden 1 2 saat önce çıkarıyorum tepsiye dizip eritiyorum tepsi mayası alıyor tekrardan yumurta sürüp pişiriyorum
Nursenac selim-im evet mayasını aldırıyorum 1 saat falan sonrasında peynirini koyup şekil verip buzluğa atıyorum çok güzel oluyor
ruveydaensar selim-im pişirip atıyorum. Çok acil çıkarmışsam fırında çözdürüp ısıtıyorum. İlk günkü gibi olmasını isteseniz geceden çıkarmanızı tavsiye ederim