zynpdnc benim boyum da kısa. 157 cm. Yani genetik olarak kısa boylu olma ihtimali yüksek de işte bana çeksin istemiyorum pek o yüzden sanırım daha da taktım kafaya 2 cm uzamasını 😊 2. Ay kontrolümüz de pazartesi günü. Hormonal sebeplerden anne sütü de alamıyo sadece mamayla besleniyo. O yüzden daha da geri kalmasından korkuyorum 😔 benim kızım da 2360 doğdu ama 2070e kadar düştü. 1. Ay sonunda 2900 oldu