Mustafademir 1 ay erken doğum yapmış arkadaş da o yüzden o şekilde sordum 😊 ben de 1 ay erken doğum yaptım. Ne kadar erken doğum yaparsanız bebeğinizin gelişimi o kadar geri olabir ya, arkadaşınkini merak ettim ☺️ Bazı kişiler mesela 1 ay erken doğum yaptığında, 4 ay önce doğum yaptıysa bebeği için 3 aylık diyor. Çünkü gelişimi 3 aylık bebek kadar oluyor