Maya1 dnzderin cok bilgim yok ama hidrosefali nedeniyle gelinimizin arkadasinin bebegi ameliyat olmustu dogdugu aylarda. Simdi ana okuluna giden model manken gibi bi kiz cocugu. Cok sasirmistim onun o hastaliktn dondugune. Hicbir iz vs.. yoktu.Cozumu olan bir sey sanirim . Merak etmeyin
sahinylz dnzderin canım Instagram da Azeri nöroloji doktoru var Aynur zeynolova diye o mesajlara dönüt yapıyor yorumluyor ona bir at istersen
dnzderin ZH3418 Merhaba bugün gittik nöroloji muaynesi yapıldı hiçbişeyi yok ama emar çekelim içimiz rahat etsin dendi. Beyinde sıvı var ama oran olarak çok azmış sınır aralığına giryormuş. ama tabi kesin sonuç emardan sonra ortaya çıkacak 🥺
ZH3418 dnzderin ay çok sevindim emarda temiz gelicek Allahın izniyle inan bana🥹 nasılb bi muayne yapıldı ben hiç gitmedim norolojiye siz usg yapılmış mıydı
dnzderin ZH3418 Muaynede çocuğu yatırıyo dönüyomu vs bunlara bakıyo destekli oturttu. Konuşuyo laf atıyo cvb veriyomu bağarıyomu diye. Oyuncak verdiler eline diğer eline geçirebiliyomu vs. bu şekilde ay inşallah çok çok sağolun Allah razı olsun 🙏🙏🙏
ZH3418 dnzderin Bende düşünüp çok üzülüyorum çünkü seni çok iyi anladıgım için dua ettim edicem de Allahm hep hayırlı sonuçlar almayı nasip etsin 🥰 peki bıngıldağınız ne durumda bizim bıngıldagımız geniş ve yumuşak hala içim içim yiyor yani 😔 norolojinin yorumu ne peki sıvı olunca bu hareketleri yapamıyolarmıymış
Melek1616 dnzderin beyinde ki sıvı gitti mi gelişimi nasıldı bizde de sıvı var ama zararı olcak düzeyde değil
Zeynep0808 dnzderin kaç aylık fazlada degil gibi 7 ay için benimde oğlumun öyle ama doktorumuz birşey demedi 9800 gram 72 cm oğlum
dnzderin ZH3418 Bıngıldak kapanıyo bizde. evet bu hareketleri yapamıyolarmış 🥺 çok sağolun gerçekten Rabbim duysun🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️
dnzderin Zeynep0808 bizi bikaç doktor uyardığı için gidip baktırdık. Bişey diyemiycem ama 46 normal sınırlar içinde değilmiş
Zeynep0808 dnzderin yaaa bende birkaç doktora götürüyorum tek doktor degil ama bize böyle birşey denmedi
Esraaa55 dnzderin cok gecmıs olsun kac cm kafa capı acaba doktor bnımkınede kafası bıraz büyük ama patolojik durmuyo dedı de