Merhaba kafa büyüklüğünün birazcık önde gitmesi sebebiyle geçen konu açmıştım. Çocuk nörolojisine gittik. Ultrason çekildi. Sıvı artışı varmış. Yıkıldım. Nöroloji doktoru salı günü yorumluycak ogün kontrol randevumuz. Takip eden çocuk doktorumuza attık sonucu. Fizyolojik sıvı artışı olduğunu nörolıji doktorunun yorumlamasının daha doğru olscağını yazmış.
Aynı durumu yaşayan bilgi sahibi olan var mı ??
Bos mesafesinde 6 mm ile artış izlenmekte olup fizyolojik ekstraventriküler hidrosefali açısından takip önerilir.