Mom090 Bernaaazynp bende 4 yaşı görünce doktoru aramıştım 😂 kullanabilirsin sorun yok dedi kızım 5,5 aylık ilk doğduğundan beri günlük 1 fıs kullanıyorum zeytinyağlı aynı zamanda kızım hiç kabız olmadı mesela 🤗
Mom090 Deletedmom277 gaz ilacı değil demiş ama sen gaz ilacı sandın sanırım wellcare d vitamini gaz ilacı değil
Deletedmom277 Mom090 wellcare’in ne olduğunu biliyorum. Yukarıda zinco ‘yu sormuş arkadaş tam okumadınız sanırım ona cevap verdim
Defnemm123 Okyanusolmak yalnis belirttim ben fis basligini degil damlatan basligini kullaniyorum oda 2 damla yaziyor kutuda uykuluyken yazmisim k.bakmayin :)