Bernaaazynp Kızlar kullanan var mı dr 2 aylık kızım için önerdi . Günlük 1 fıs mı kullanıyorsunuz. Prospektüs 4 yaş tan başlamış anlatmaya .
Egecim Bernaaazynp içeriği temiz olduğu için ilk onu kullandım, sonra ocean aldım damlalığo var o daha iyi ve daha çok var içinde daha uygun oluyor. Tavsiyem fıs yapmayın öğürür çocuk boğazına kadar damla olarak iki daml veriyorum ben
Mom090 Bernaaazynp bende 4 yaşı görünce doktoru aramıştım 😂 kullanabilirsin sorun yok dedi kızım 5,5 aylık ilk doğduğundan beri günlük 1 fıs kullanıyorum zeytinyağlı aynı zamanda kızım hiç kabız olmadı mesela 🤗
Bernaaazynp ay çok teşekkürler kızlar sağolun o zaman 1 fıs günde . 🙏 sağlık ocağınınki karın ağrısı yaptı çok. Kullanamadım .
Ecmayz Kizlar merhaba. Saglik ocagindan monovit verdiler. Kullandim bikac kere ama bebegimde cok gaz ve kabizlik yapti. Oglum cok ıkınıyordu. Burdan edindigim bilgilere gore en iyileri ocean ve wellcare miş. Bende ocean bulamadim, wellcare 400 aldım. Bebeğim 20 gunluk, kullanabilir miyim gunde 1 fis olcak sekilde? Monoviti 15 gunlukten sonra kullan demislerdi. Bunuda kullanabilir miyim?
Deletedmom277 Bernaaazynp kiminde işe yarıyor kiminde yaramıyor. İlaç sonuçta bütün gaz ilaçların içeriği iyi değil ama mecbur kaldıkça veriliyor
Mom090 Deletedmom277 gaz ilacı değil demiş ama sen gaz ilacı sandın sanırım wellcare d vitamini gaz ilacı değil