froheostern bu sorunu yaşamayan yok heralde..oglum bugun 3 ayini doldurdu..ilk dogdugunda tek gözde vardi bizimde capsklanma..ayni sey dedi dr..goz pinari tikslidir..tobsin diye minik bi damla verdi..gunde 3kez sıktık ve masaj..benimkide izin vermiyodu emdigi sırada yapinca masaji sesini çikartmiyordu 😊 dr umuzun dedigi 3 aydan sonra zaten göz muaynesi şart..gecmezse 3 ayi beklemeden goz dr una yönlendiririm dedi..şükür gecti ama..annelerimizin dediği de emzirirken çapaklı göze anne sütü sür şifa olur geçirir demisti..ara ara onuda yaptim..bilmiyorum artik ilacmi gecirdi sütmü 😄😄😄