froheostern merhabalar tamda bu konu ile ilgili başlık atıcaktım. Kızınızda muhtemelen göz pınarı tıkanıklığı var. Yarın mıtlaka doktora götürün ve size nasıl masaj yapılması gerektiğini gösterin. Böyle bu durum varsa asla ihmal etmeyin bırakın ağlasın. Eşiniz tutsun. Kızım yarın sabah ameliyata giriyor bu yızden cunku 14 aydır geçmedi yada biz masajı yapmadık. Doktorun size bebek üzermde göstermesi lazım. Geçmiş olsun