_YanakReisinAnnesii [silindi] yazmiyorlar diye biliyorum alerji doktoruna gitmen gerekiyor , yine de doktoruna sor istersen
Duygu0707 Alerjimiz var EVOLVİA Rp 1 raporlu mama iciyoruz .. süt alerjisi devlet karsılıyor 15 kutu yazıyor doktor
[silindi] Duygu0707 raporu kim düzenledi Ben de dün gece bundan saipariş ettim inşallah alır nasıl veriyorsunuz benimki 4 ay 7 günlük İlk defa mama vereceğim hiç bilgim yok