Pimpirikliii Devlet rapor ile verilen mamalarda hangilerini karşılıyor acaba eczaneye sordum karşılamıyor dedi burada okuduğum da karşılıyor yazılmıştı hep bilgisi olan var mı?
[silindi] Pimpirikliii alerji mamalarını karşılıyor bebeğinizin alerjisi varsa devlet hastanesinden rapor çıkarmanız gerekiyor
Mmeelliikkeee Gelişim geriliği olan bebekler için (zayıf minyon gibi değil) yeterli kilo alımı boy uzaması yoksa (belirli takipler yapılır), yatağa bağımlı bebeklerde nazogastrik ile direk mideye salınan mamalar vs ödenir. Bunlar için zaten rapor çıkar .
_YanakReisinAnnesii Pimpirikliii biz alerji maması için özelden almıştık raporu ve ayda 8 kutu ücretsiz bir şekilde alıyorduk, özelden alınan rapor da geçerli oluyor yani
Dilaylaa Bebeğiniz ya alerjik olacak ya gelişim geriliği olacak kilosu çok düşük olacak öyle karşılanıyor
Pimpirikliii Dilaylaa süt alerjisi var doktorumuz bu gün rapor vericek alerji belirtilerinin hepsi var 2 hafta daha gözlemleyelim demişti devam edince rapor verelim dedi
[silindi] Ben de merak ediyorum bebeğim alerjik anne sütü alıyordu özel yazar mı mama İçin raporu illa tekrar devlete mi gitmek lazım Alerji uzmanı yerine çocuk doktoru yazabiliyor öu ?
_YanakReisinAnnesii [silindi] özelde rapor veriyor ama bildigim kadarıyla alerji doktorunun vermesi gerekiyor
[silindi] _YanakReisinAnnesii ben zaten iki kere gittim alerji doktoruna ama sütüm iyiydi şimdi yetmiyor tekrar alerjiye mi gitmem lazım yonsa rutin kontrol İçin zaten özele gidecektim o yazmaz Mı çocuk doktorumuz
Asel16 Ya benim kızım genetik hastalığı var elinde İnfantini veya fortini olan varsa uygun fiyata veren olursa alabilirim acil ihtiyacımız var
_YanakReisinAnnesii [silindi] yazmiyorlar diye biliyorum alerji doktoruna gitmen gerekiyor , yine de doktoruna sor istersen