Seyma9294 tabiki. Yarım yemek kaşığı tereyağını eritiyorum. 1 yemek kaşığı unu kokusu çıkana kadar kavuruyorum. Sonra üzerine su koyup çırparak kaynayana kadar karıştırıyorum. Daha sonra içine kemik suyu atıyorum. Besin mayası koyuyorum bir çay kaşığı. Pirinç hasliyorum bazen ayrı tencerede onu koyuyorum. Sebzeli yaptığımda da yine ayrı Bi tencerece sebzeleri haşlayıp blenderden geçirip öyle ekliyorum. Cogunlukla ispanak ve havuclu yapiyorum. Yeşil mercimek haşlayıp ekliyorum. Dilediğiniz gibi zenginlestirebilirsiniz içeriğini. Afiyet bal olsun🤗