Merhabalar güzel anneler 🌺 16 aylik kızım var. Istahsiz Bi bebekti demir ilacı kullandık 2 aydır yemeye başladı çok şükür zor günleri atlattık. Yalnız şöyle Bi durum var un corbasi delisi oldu. Başka yaptıklarımı da yiyo ama 3 4 kasiktan sonra istemiyo zorla yediriyorum gibi. Ama un çorbasında sıkıntı yok. Midesi artık almayana kadar yiyo😄 bende besleyici olsun diye içine tereyağı ya da ilikli kemik suyu koyuyorum ama sık sık yemesinde sakınca olur mu sizce? Bi de şehriye çorbasını güzel yiyo seçici yani biraz karnı doysun yeterki diye yapıp yediriyorum bende napiyim. Başka yaptığım sebze çorbasına da un koyuyorum illa o un tadını alacak şaştım 💁♀️