Ozlem2904 Deletedmom_71 takviyelerinxii alırsanız sorun yaşamazsınız merak etmeyin sizede geçmiş olsun
sb- Deletedmom_71 merhaba ne yaptınız acaba aynı durumdayız çok üzülüyorum 8.aydan beri gıdım gıdım yükseliyor değeri
Deletedmom_71 sb- kac çıkıyor değeri canim. Bizimde düşük çıkmıştı hematolojiye gittik orda tüm kan sonuçlarına bakıldı çok şükür birseyi çıkmadı.
sb- Deletedmom_71 0.6ydı 0.77 oldu şimdi 1.53(13aylık) dr yükselmesi güzel bekleyelim toparlar 1.5 altında önemsiyorum ben dedi ama başka bir doktor yetersiz diyor şimdi salgınlar da var korkuyorum
Deletedmom_71 sb- çoğu doktor 2 olacak diyor değer için ama sizde de artış var bence korkulacak birseyj yok ama sana tavsiyem beslenmesine cok dikkat et. Bide içinde kalmasın diye istersen hematolojiye sevk iste orda baktir.
sb- Deletedmom_71 teşekkür ederim evet extra dikkat ediyorum beslenmesine. Size hematoloji ne dedi değer için yakınmış sizinkine değer tehlikeli vs dedi mi
Deletedmom_71 sb- ordaki kan değerleri daha dogru cikiyor açıkçası karsilastirdim hatta farklı çıkan bile var. Camda yayma da istedi doktor bence bir sorun yok ama geldiniz bakalim dedi herseyine bakti şükür 2 çıktı bizim değer de dha gelmenize gerek yok dedi
elagozlu35 Anneler b12 fazlalığı sorun olur mu 1 yaşında bebek için biraz uzun kullanmışım ilacını ya 😔😔2000 olmuş değer doktor verme artk dedi bi sorun olmZ inşallah