Deletedmom_71 13 aylık oğlum 1 yaş kan baktırmak için gittik neu değeri düşük hematoloji ye yeşil alan açıyorum oraya götürün denildi başına gelen var mi degerleriniz kaçtı birde kızlar
Haydinn Deletedmom_71 değer 50-80 arası olması gerekirken bizde de 20 çıkmıştı ama doktor bu konu ile alakalı ekstra parantez açmadı genel değerlendirme yaptı bende çok anlamam sadece demir eksiği ve b12 si düşük dedi ilaç verdi
Ozlem2904 Deletedmom_71 oğlumun düşüktü notropeni teşhisi kondu demir (tedavi dozu) kullaniyoruz (ferrumsurup ) ve b12 için dodex kullandık düzeldi. Dr 1yasina kadar devam dedi ferruma depoları doldurmak için
sb- Deletedmom_71 merhaba ne yaptınız acaba aynı durumdayız çok üzülüyorum 8.aydan beri gıdım gıdım yükseliyor değeri
Sevgiela Haydinn bizde de değer 26 buçuk çıktı ama yanında yüzde işareti var doktorumuz izinli gösteremedim hiçbir şey de anlamadım kaç olması gerekiyor
Sevgiela Deletedmom_71 bizde yüzde 26 yazıyor ama sonuç aralığı %48 70 arası olması gerekiyor doktorum izinli gösteremedim daha bir bilginiz var mı
Zeynepefnan Bugün sanırım hastalanmayancocuk sayfasında bu konuyu gördüm bakın bi isterseniz anneler neler yapmış
Deletedmom_71 Zeynepefnan Yaa bugun var mıymış böyle bir paylaşım hemen bakıyorum gözümden kaçtı sanırım sagol kuzum
Deletedmom_71 Sevgiela neu# olana bakiyorlar canim o değer düşük ise sorun oluyr. Diğeri bende de kırmızı çıkıyor onu sorun etmedi doktor
Sevgiela Haydinn sizin doktorunuz ne dedi ve çocuğunuz sık sık hasta oluyor mu biz her ay hasta oluyoruz ama ilaçla geçiyor hemen ilaçlarını düzenli içersek
Deletedmom_71 Basak23 neu# sende kac yazıyor canim? 1.66 bizimki hematoloji dedi doktor o değere de seninki kaç acaba
Haydinn Sevgiela değeri tek başına yorumlamayın bende doktorla konuşmadan çok endişe etmiştim ama bize sadece vitaminleri eksik demişti demir ve b12 ilaç kullanıyoruz kan fena değil geri kalanı normal dedi yok Allah’a şükür 16 aylık olduk hiç hasta olmadı desem yeridir burnu tıkandı bi kere
Deletedmom_71 Ozlem2904 kac çıkmıştı değer canim hatirliyor musun. Bizim önceki değerler de düşük aslında ama jimse bisey demedi baska doktora gittik dün o söyledi bize xe