Duygu_52AK ben 16. Ayda kestim memeyi aşırı düşkündu evde oturamiyodum oturduğumu görünce hemen emmeye geliyo vermeyince agliyodu ben bant yapıştırdım siyah uf olmuş dedim 3 gün hiç cikarmadim bantları banyoya girdikçe degistirdim sadece kendi açtığında uf diyodu ama geceleri inanılmaz agliyodu sesi kısıldı hatta ilk 3 gün böyle 1 hafta sonra alıştı ama meme göstermedim hiç arada geldi baktı bant var sonra bidaha açmadı hiç kesin kararlı olmanız gerekiyo zaten memeyi bırakınca iştahı arttı gece yatarken Aptamil 4 veriyorum memeyi bırakınca uyku düzeni değişti çünkü memede uyuyodu ve ayakta sallanmiyo beşikte sallanmiyo kucakta sallanmiyo istemiyo uykusu geldiğinde nerde bayılırsa artık öğlen uykusu bazen uyumuyo 19 aylık bu arada şuan uyku düzenimiz memeyi bıraktıktan sonra bitti ama geceleri uyuduktan sonra uyanmiyo bir kere uyaniyo oda beşikten çıkıp salona yere yatiyo bende yorgan koydum gidiyo yatiyo 9.30 gibi uyaniyo