Kızlar bebeğim 1 buçuk yaşında artık memeden ayırmak istiyorum çünkü aşırı düşkün sürekli emmek istiyor ısırıyor birşey yemiyor çevremdekiler bırak 2 yaşına kadar emsin bişi olmaz diyorlar çok kararsız kaldım acaba sütten kesersem daha mı kötü olur diye kendimi suçlu hissediyorum siz olsanız napardınız ya da benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu?🌸😍