Ebru00 Huma_kus34 ben leke cikarticisini arkadaşımda kullandım çok ama çok memnun kaldım bende inanmıyordum bu kadarı Show diyordum ama gerçekmiş her evde bulunması gereken bir ürün bence
Esiladuru Huma_kus34 kabak lifli sabununu aldım denicem o kadar güzel anlatıyor ki param olsa bütün ürünlerini alırım 😂 hiç birini kullanmadım ama
Poyrazin_annesii Sadece keratın sütünü almştm saç uzatıyo fln demişti ama bnde bi işe yaramadı. Ama kokusu guzl
Kralkralice Huma_kus34 sabunla maderise aldım 1 kaç kere kullandım güzeldi sonra akşam sabunla yüzümü yıkarken yüzüm alev alev yandı ertesi gün hemen doktora gittim alerji yapmış sabun
Bireylulmeselesi02 Huma_kus34 vala doğrudur herkes memnun kalsa başka yerler olmazdı o yüzden her insanda aynı etkiyi bırakmıyor ne yazık kı🥰