Huma_kus34 Kızlar varmı kullanıp memnun kalan fazla fazla abartılı anlatılıyo cokmu kaliteli nebliyım merak konusu
Basak23 Huma_kus34 ben kabak lifli sabunu şampuanı ve saç spreyini kullandım sabunu güzel şampuanıda güzel kokusu çok güzel saç spreyinde gerçekten çok güzel açıyor saçı kokusuda güzel ama fazla parfümlü bir kaç fıs sıktıktan sonra nefesimi kesiyor hemen onun dışında memnunum
burcuruli Huma_kus34 bende leke çıkarıcıyı çok merak ediyorum bambu halıya dökülen çayı temizler mi mesela eğer böyle bir mucizeyse tüm stoklara talibim 😂
Sibel3455 Huma_kus34 keratin sütü,şampuanı, kabak lifli Sabunu, maderise krem baya uzun zamandır kardeşimle beraber kullanıyoruz ve memnunuz
Huma_kus34 burcuruli anında dökülen lekelere müdahale edıyor uzerınden zamn gcmıs lekelere etkısımı olurmu bılemefım
Sibel3455 Huma_kus34 leke yok ama duştan sonra nemlendirici niyetine kullanıyorum daha canlı güzel görünmesini sağlıyor, kırışıklıklarada iyi geliyor
Sibel3455 Ikrazumra19 Dilan Polatı takip ediyorum anlık indirimleri yakalıyorum trendyol yada sayfasından alıyorum cnm
Bireylulmeselesi02 Huma_kus34 bence çok çok başarılı🥰merkezlerine de gönül rahatlığıyla da gidebilirsin🥰
Huma_kus34 Bireylulmeselesi02 iyi yorumlarıda kötü yorumlarıda % iyi diyemeyizde işte işini yapıyo kadın
Bireylulmeselesi02 Huma_kus34 vala doğrudur herkes memnun kalsa başka yerler olmazdı o yüzden her insanda aynı etkiyi bırakmıyor ne yazık kı🥰
Ysmnksmn Ben leke çıkartıcısından çok memnunum birşey döküldüğünde sıkıp siliyorum anında yok oluyor lekeesi Roll-on ve vücut köpüğünü de kullanıyorum aşırı memnunum duştan sonra sürüyorum efsane kokuyor