Nesegck
Tabi düzenli takılması lazım valla ben 40 gün her gün taktım işte .Bugün 6 aylık olduk biz inanın 6 ay olunca geçiyor o dikiş yerleri hala bile bazen tabi acıyor ama 6 aya kadar hep ağrıyor yani bence daha fazla ay süresini uzatmadan takın ama kendiniz bilirsiniz tabi deneyebilirsiniz acı olmayacaksa