Selam güzel anneler 💟 Bugünlerde herkesten aynı şeyi duyuyorum , emzirmek çok hızlı kilo verdirir diyorlar. İki haftalık bebeğim var maşallah iştahı çok yerinde çok güzel emiyor. Hamilelik kilolarımı vermemde emzirmemin bi artısı olur mu sizce?? Ne düşünüyorsunuz 🤔🤭