Goncaxx geçmiş olsun öncelikle. Yaşadıklarınızın aynısını yaşamış biri olarak aizi çok iyi anlıyorum. Belden uyuşturdular beni de ama ben uyuşmadım yani hissediyordum doğuma başladıklarında ben de hissediyorum diye bağırdım inanmadılar başta sonra ayağımı oynattım ileri geri şoke oldular hemen uyuttular ve onda da erken uyandım son kat dikimde kendimdeydim inanılmaz bir acıydı asla ve asla 2. Çocuk düşünmüyorum 1,5 sene oldu ama ben rüyalarımda hala ameliyathanedegim. Bu gibi durumlar olabiliyormuş nadirde olsa. Doktorum yamalı tutmuş dedi yani ben ayaklarımı ileri geri oynatabiliyordum ama sağa sola oynamıyordu, dizlerime kadar hissetmiyordum baldırımda his vardı, genitalde yoktu vb saçma sapan bir durumdu. 😔