Egeninannesiii22 Kızlar bebeğimin süt aletinizi ve yumurta alerjisi var. Et yememde problem yok dedi doktor ama hafifleyen sancıları kuzu etinden sonra arttı. İhtimal mi
meg2022 Egeninannesiii22 çapraz reaksiyon diye bi durum var maalesef. Doktorunuza durumu bildirin muhtemelen diyete kırmızı eti de ekler. Tavuk da problem oluyor mu
Mommygirl Egeninannesiii22 evet yani başka şeylere de alerji olabiliyor bende et yemiyorum doktor kuzu yiyebilirsin demişti ama sanıyorum o da dokunuyor. Çünkü huzursuz olup ağlıyor :(
Kgs2110 Egeninannesiii22 merhaba bebegiminde süt ve yumurta alerjisi var. Bizimde ilk doktorumuz çapraz reaksiyon olabilir diye tavuk et hatta balığı dahi kesmişti. Başka bir doktora gittik. Süt alerjisi var diye ete alerjisi var demek değildir bu dedi. Evet olabilir ama deneyeceğiz dedi. Deneyip gözlemlemenizi tavsiye ederim. Şifalar diliyorum.
Egeninannesiii22 meg2022 tavuk ve et yemiyorum dedim, o kadar kasmayın dedi et yedim ben de ama oluştu problem sanki gazı arttı yinr
meg2022 Egeninannesiii22 bende geçen ay açmaya başladım süt diyetimi 6 ay yapmıştım. Kakada kan veya mukus görmediğin sürece sıkıntı yok demişti doktorum. Herşeyi de kesersen sütün kalitesi düşüyor maalesef gözlemle biraz daha istersen ona göre kes. Ben herşeyi kestim 3. Ve 4. Ayında sadece 200 gram almıştı yavrum o yüzden sana tavsiyem huzursuzluğuna katlanmaya çalış kaka da sıkıntı yoksa deride döküntü yoksa kesme
Yelizdemir meg2022 bizim ilk doğduğundan bu yana mukus var kaka da kan da bi iki defa nokta gbi cok az vardı o kadar ki inceliyorum 2 gündür de ağızın etrafında kızarıklık oldu isilik gibi kakası da gürültülü bağırsaklarından seste geliyor bizimde alerji mi bilmiyorum kafayı yedim düşünmekten
Aysenil_01 Egeninannesiii22 birşey sormak istiyorum. Bebeğim 25 günlük ne zamandır fışkırır şekilde kusuyor, sonra kaslarında konak çıktı, büyük tuvaleti de sulu çıkıyor. Bunlar alerji belirtisi olabilir mi?
meg2022 Egeninannesiii22 ne kadarlık bebeğiniz kusma da etkiliyor kiloyu biz ilk 5 ay gaviscon kullanmıştık kesmeniz gerekebilir bulunduğunuz şehirde gastroentoloji bölümü varsa eğer çocuk için oraya gidin en sağlıklısı o olur bence
Egeninannesiii22 Aysenil_01 kakada kan ve mukus belirti(biz de kan yoktu sanırım probiyotik kullandığımız icin) deride egzama vardı , kaş ortasında kuruluk , fışkırır tarzda kusma ve bardak sesleri çok gürültülü idi. Ben egzama icin gittim doktor kan istedi süt ve yumurtaya çıktı alerjisi, biz bi hafta sonra gittik egzamadan,diğer belirtileri araştırdıkça öğrendik yani
Bircicekannesiii Egeninannesiii22 Canım egzama fotoğrafları var mı bebeğinin benim son postuma bakarsan fotoğraf attım ama bugün bebek yağı sürünce geçti mesela nası bişey görmek istiyorum da bilmiyorum bizdeki kuruluk gibiydi
Egeninannesiii22 Bircicekannesiii yuvarlak yuvarla içinde sivilce gibi şeyler var, sizinkini açamadım ki görülmüyo. Para para diyo doktorlar nete yazsana bi aydır seninkinde belki
Bircicekannesiii Egeninannesiii22 Sivilce gibi değil de kuruluk canım bebek yağı sürünce geçiyor mesela
Egeninannesiii22 Kgs2110 evet aynı seyi söyledi, eti denedim onda sorun yaşadım bakalım tavuğa da aynı mı, Çok teşekkür ederim
Mommygirl Kgs2110 sızın bebegınızın tepkileri nasıl oluyor ? Benımki ağlıyor çok akşamları ve sulu kaka yapıyor
Egeninannesiii22 Bircicekannesiii yok böyle değil bizimki, bunu yap ve kremle halledersşniz, siz diğer belirtileri takip edin , herkes de egzama olcak diye bi şey yok sonuçta, mukus kan kusma gürültü bağırsak/ gaz
Egeninannesiii22 meg2022 kusması bi gün sürdü alerjiye bağlı olduğu için, kilosu önde Bile ayına göre çok şükür
Kgs2110 Mommygirl biz 18 aylık olduk artık. Başlarda 2 yada 3 kez mukuslu, kanlı kaka yapmıştı. 6.ayda ek gıda ile birlikte alerjimiz anlaşıldı. 18 aydır uykusuzluk , ağlama krizleri , uykuya dalamama , huzursuzluk , mutsuzluk devam ediyor maalesef.